City cow girl


DSCN3946mw

 

I’ve been using this bag ever since my cousin gave it to me because it’s the only small bag big enough to fit my wallet in. I also got these boots from her (among lots of clothes and other shoes&bags <3).

Decided to wear a dress shirt because the weather got better and I don’t need to worry about being cold.

I had a black jacket but forgot to take pictures with it. You can see it from my other posts :P.

*

Am folosit geanta asta de cand am primit-o de la o verisoara pentru ca este singura geanta mica destul de mare incat sa-mi incapa portofelul. Am primit si cizmele astea de la ea (pe langa o gramada de haine si alti pantofi si genti <3)

M-am hotarat sa port o camasa pentru ca vremea s-a imbunatatit si nu mai trebuie sa-mi fac griji in privinta frigului.

Am avut si un palton negru dar am uitat sa fac poze cu el. Il puteti vedea in ultimele postari :P.

Shirt: H&M

Leave a Reply

