NOTD: I can paint my nails!


At least I try to..

DSCN3786mw

I had gel nails for 3 years because my cousin used to do them for me but because friends are more important than family I decided to give up and start painting them myself. I also let my godmother to practice on them :).

I used Natty nail enamel in 401

*

Am avut unghii cu gel 3 ani pentru ca mi le facea verisoara mea dar se pare ca prietenii carora le face au prioritate in fata familie. Eh, asta e, m-am hotarat sa imi fac unghiile singura. O mai las si pe nasa mea sa experimenteze pe mine :).

Am folosit oja Natty, nuanta 401

DSCN3789mw

Leave a Reply

