Review: Avon SuperShock eyeliner


DSCN3790mw

 

I got this quite a while ago because I love the colour. I have a glimmerstick diamonds eyeliner that made me want something similar.

I have the shade shimmering blue.

*

Il am de ceva timp pentru ca ador culoarea. Am un creion glimmerstick diamonds care m-a facut sa vreau ceva asemanator.

Am nuanta shimmering blue.

DSCN3742mw

DSCN3743mw

DSCN3745mw

Can’t remember the price but you can get an idea from this site.

Unfortunately it disappointed me. It’s too hard to use. I usually wet an angled brush and load the crap out of it just for a thin, semi-transparent line. Maybe I exaggerated a bit but at least you got the idea.

It isn’t as pigmented and creamy as it should be.

However I like too much the color and the fact that it’s very discreetly sparkly.

*

Din pacate m-a dezamagit. E destul de greu de folosit. De obicei umezesc o pensula in unghi si o umplu cu produs, rezultand intr-o linie subtire, aproape transparenta. Poate am exagerat dar intelegi la ce ma refer.

Nu e atat de pigmentat si cremos pe cat ar trebui.

Totusi imi place foarte mult culoarea si tenta asta discreta de sclipici.

DSCN3746mw

Usually I pat on top of it some blue eyeshadow so it pops a bit more. The good thing about this is that you can make some cool eyeliner blue ombre looks with different shades of blue. I’ll post some ideas in time when I get the nerves to use it :).

I don’t think it’s worth the money but if you have it why not try and work with it? You can find alternatives for it but if you want a similar color to this try the glimmerstick I told you earlier in twilight sparkle. It’s more on the turquoise side but just as gorgeous and easier to apply.

*

De obicei pun niste fard albastru deasupra ca sa-l fac sa sara in evidenta. Partea buna e ca poti ajunge la lookuri cu diferite nuante de albastru imbinate in ombre. O sa postez niste idei cu timpul cand am rabdare sa-l folosesc :).

Nu cred ca-si merita banii dar daca il ai de ce sa nu-i dai o sansa si sa lucrezi cu el? Se pot gasi alternative dar daca vreti o culoare asemanatoare incercati creionul glimmerstick de care ziceam mai devreme in culoarea twilight sparkle. Este mai mult spre turcoaz dar e superb si mult mai usor de folosit.

DSCN3736mw

You can wear it with a blue mascara for a soft look. Add a statement lip color to make that your center piece or accentuate your contouring skills by making just a piece in the background. I used Miss Sporty Be Connected mascara in Cosmos.

*

Se poate combina cu un rimel albastru daca vreti sa folositi o culoare de buze puternica sau sa va accentuati fata bine conturata. Am folosit rimelul Miss Sporty Be Connected in Cosmos.

DSCN3732mw

I prefer using a black mascara to make my eyes pop. Sometimes I’ll have nude lips (lipgloss+foundation) for an innocent look or a lip color when I’m in the mood :). I used Avon SuperExtend mascara in black. (the link is from the better version of it i guess. I couldn’t find the one I have).

*

Eu prefer sa folosesc rimel negru pentru a-mi face ochii sa iasa in evidenta. Uneori o sa apelez la buze nude (gloss de buze+fond de ten) pentru un look mai inocent sau folosesc culori cand simt nevoia :). Am folosit rimelul Avon SuperExtend in negru. (linkul e de la varianta imbunatatita cred)

DSCN3734mw

Leave a Reply

