Review papuci Grendha-ZorileStore


La inceputul lunii am scris despre campania ZorileStore. Zilele astea am primit papuceii respectivi :D.

Eram nerabdatoare cand am auzit ca au ajuns si de abia asteptam sa ii vad chiar daca nu sunt pentru mine. Am luat-o pe mama la intrebari  si concluzia a fost ca sunt super :P.

Chiar si cutia e draguta! De obicei pastrez cutiile de la papuci dar majoritatea sunt destul de..obisnuite. Asta e adorabila! Culoarea mea preferata e rozul; de asta m-a dat pe spate :D.

DSCN0578

Sandalele sunt o nuanta inchisa de maro ce se poate asorta cu orice. Le poti purta cu blugi, fuste, pantaloni scurti.

DSCN0581

Platforma nu este nici prea inalta nici prea joasa: 6cm in spate si 2cm in fata. Diferenta de 4 cm le face foarte comode, lucru important pentru mama mea pentru ca merge foarte mult pe jos.

DSCN0583 DSCN0580

Si cum micile detalii fac tot farmecul am gasit pietricica asta pe o bereta :D.

Cred ca singura problema este cureaua dintre degete dar nu mai trebuie sa evite asta. In cazul de fata chiar si mie mi se pare comoda! Nu e la fel de stramta ca in alte cazuri.

DSCN0584

As vrea sa le multumesc celor de la ZorileStore si sa ii felicit pentru produsele de calitate!

Daca nu castig titlul de ambasador va treziti cu mine si anul viitor :D.

2 thoughts on “Review papuci Grendha-ZorileStore

  1. Te felicit pentru achizitie! Eu personal inca nu sunt pe deplin lamurita de calitatea produselor de pe site-ul lor! Mi s-au parut a fi din plastic….asta doar la o prima vedere!

    • Multumesc! Nu stiu ce sa zic dar sandalutele astea par destul de ok. Inca nu au fost purtate ‘intensiv’ dar voi incerca sa revin cu un update in cateva luni cand o sa-mi fac o parere. Poti prinde un alt concurs ca acesta pentru a le testa 😀

Leave a Reply

