Se cauta Blogger ambasador ZorileStore!


ZorileStore.ro (impreuna cu blogawards.ro) lanseaza o campanie in care sunt invitati bloggeri ce isi doresc sa le reprezinte magazinul.

Puteti gasi detalii aici.

Am ales o pereche de Papuci GRENDHA pentru femei FLOF AD marimea 37. Nu ii vreau pentru mine, eu port marimi mai mici.. 34 la femei si 35-36 la copii :D.

Am vorbit cu mama si as vrea sa ii dau pentru a vedea ca pot face si eu lucruri pentru ea. O pereche de papuci nu o fi mult dar tinand cont ca sunt eleva si alocatia e de 42 lei tot este ceva. Mai ales ca sunt de calitate! Cine nu ar vrea sa primeasca ceva gratis si bun?!

Daca va face cu ochiul ce v-am scris, cititi aici mai mult si inscrieti-va! Nu aveti nimic de pierdut. Dimpotriva!

Leave a Reply

